Natt inlägg

Precis kommit hem, sitter och tänker vilket jag absolut hatar men ingenting jag kan göra åt dock.
Har ju lovat Sofie nu att vara aktiv i min blogg, so i will give it a try!

Längtar ju så grymt galet mycket till studenten nu, finns inga ord som kan ge ut alla ord och meningar till att beskriva längtan. Och den blev ju absolut inte mindre efter att jag fick studentmössan och alla dom sakerna. Nästa fredag då det också är valborg, så är det mösspåtagning och det känns så grymt. Man har tjatat om studenten i flera år och nu så är det nästan bara en månad kvar. Pretty A W E S O M E dude!

Nej nu ska jag sova, så here we go bloggandet får vi se om det blir lika aktivt haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0