Mösspåtagning/Valborg

Dagen är grym än så länge och den har börjat bra, och kommer nog fortsätta vara ännu bättre. Hade som sagt mösspåtagning idag, så sjukt grymt verkligen. Finns inga ord, vi hade först en tävling på morgonen fram till tolv ungefär. Tävlingen i skolan handlade om vilken klass som kunde samla in mest saker p ålistan vi hade fått i varje klass. Och det var inte lite saker, tror det var över 100 saker/frågor man skulle göra. Resultatet får vi nästa vecka om vilka som vunnit, priset är att klassen som vinner går gratis på sista måltiden. Självklart har ju redan ESMU3 vunnit ;) måste ju hålla traditionen i liv, musik har ju vunnit i alla andra år så vi kan ju inte bryta den. Och nu är det bara 25 skoldagar kvar till studenten, UNDERBART!!!

Nu sitter jag hos Sofie och hon springer runt mest och säger "vad ska jag ha på mig?", förstår inte tjejer och problemet med kläder haha. Senare ikväll blir det hem till Erika, grilla & dricka. Massa chill helt enkelt, ännu senare ikväll ja det kan jag inte direckt svara på vad som händer utan det märks.

Puss på den här dagen helt enkelt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0