Godmorgon godmorgon.

Usch vad jag hatar måndagar, eller rättaresagt hatar alla dagarna måndag-torsdag för det är skit dagar i skolan och det går såå segt.
Och vad gör jag uppe nu? Det är fanimig inte likt mig att vara vaken klocak 07.59 och dessutom äta frukost, men nu har jag gjort det och jag är fortfarande lika chockad.
Har en riktigt sjukt seg dag i skolan idag, börjar om 20 min och slutar 17.10 -.- fy fan säger jag bara!!!
Det blir ingen träning idag alls heller och det suger ju... Bara för att man lyckats bli förkyld och på köpet allergi tummen upp för det right? NOT.

Nu ska jag röra mig till skolan...


(Dit vill jag flytta!!!!)

Kommentarer
Postat av: emelie

Får jag flytta med? :/ <3

2010-05-01 @ 15:52:11
URL: http://emeliejh.blogg.se/
Postat av: Asbestos

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2011-01-20 @ 12:48:47
URL: http://asbestos.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0