Favorite Girl

För att vara ledig idag så var man ju duktig vilket som, gick upp runt 7 imorse. Men jag ska inte direkt tacka mig själv för det, ska nog tacka Sofie för det plus att jag inte hade så mycket mer val eftersom att hon skulle till skolan och jag sov där. Men det var chill ändå, jag gick ju upp men om jag var pigg det kan man ju ta en annan dag haha.
Åkte med henne till Tumba också, mycket för att jag skulle till Salem och hämta lite saker. Och självklart så strulade SL idag med, är det något som är ovanligt? Nej inte direkt, skulle förvåna mig om det gick 1 vecka utan att SL strulade till det. Så att ta sig till Tumba tog inte så kort tid, utan längre än beräknat. När vi väl var framme ja då drog hon till skolan och jag vidare till bussen mot Salem. Hämtade sakerna vilket gick fruktansvärt snabbt, varför stanna längre än vad som behövs egentligen? Det känns bara onödigt.
Tog bussen tillbaka till Tumba och åkte till Södertälje igen, men ja det var ju förseningar där med on the way home. Efter att man äntligen fått kliva av tåget så drog jag in till stan och åt, en as bra frukost/lunch. Nancys for the win haha, liten kyckling sallad (Y)
Sen när jag hade tänkt att röra mig hem så stöter jag på Beda, och det var för längesen jag träffade henne. Tror nästan att det var runt 3-4 år sen, hon har vart saknad och det var sjukt trevligt att träffa henne verkligen !!


Tänker på dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0