Collide

Kan dagen har bli bättre än vad den redan är? Hmm, ja det är frågan och det märker man nog sen :)
Sov hos Sofie igår, inget som direkt var planerat utan båda två bara somna när vi kolla på film haha. Så jag kom i tid till skolan idag och kan inte mer annat än tacka Sofie för det ;) Drog till skolan och hade 1 lektion så som det ser ut på Tisdagar, riktigt chill det. Efter skolan så mötte jag Sofie igen och vi drog ner på stan och bara chillade, och varje gång vi är...satan vad tiden går fort. Vi var på stan ett bra tag, träffade lite folk där nere också, spelade ingen roll vart man vände sig så var det någon man kände där. Hmm var det mötesplatsen #1 på stan idag eller?
Men jag kom inte hem tomhänt iaf, införskaffade mig ett par nya skor som är as snygga vilket innebär en riktigt nöjd Karlsson!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0