Jag är inte världens bästa på att blogga längre jag vet

Men att ändra på det är rätt svårt faktiskt, jobbet och livet som jag har gör att jag inte hinner blogga så mycket som jag gjorde förut.
Jag har ju lovat och lovat men ingen ändring har blivit av så därför tänker jag sluta lova att jag ska bli bättre på att blogga, men jag gör mitt bästa just nu iaf.

Sitter just nu hemma för att jag gick hem ifrån jobbet vid lunch för att jag mår så jävla dåligt, ont i magen, ont i huvudet och känner mig svimmvärdig i vissa lägen. Så hem åkte jag och jag hoppas att det blir bättre snart för jobba vill jag göra. Det beror på att jag trivs så sjukt bra på jobbet!
Nästa vecka ska jag på utbildning och lära mig ett nytt program eftersom att vi kommer få in BMW hos oss också och dom arbetar med ett program som heter Kobra, så det ska jag få lära mig :)

Sen håller jag och älsklingen på att kolla på en massa lägenheter som känns riktigt grymt faktiskt, hoppas vi får flytta snart bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0