Uppdatering, lite om kryssningen och dagen efter ;)

Det blev ingen uppdatering igår för att jag var heeeeeeeeelt slutkörd verkligen. Och anledningen till det är ju för att jag, älsklingen, Robin, Niklas, Christopher, Mickis, Elin och Matilda var på kryssning tillsammans. Det första vi gjorde när vi kom på båten var att dra till Taxfree'n och köpte 2 plattor öl, en Sourz Apple och 6 Smirnoff (det var det jag Niklas och Robin köpte). Så det började vi köra med och tjejerna var på dom med, med sin alkohol. Vi förade i hytten och hade det allmänt trevligt, dock hade vi ingen musik för att man fick tydligen inte ha med sig högtalare på båten och det sa dom när alla stod och trängdes för att komma på båten *IDIOTER*. Men vi fick ha min mobil för den hade bäst ljud och lyssnade där igenom. När alla hade gjort sig klara och blivit något rund om fötterna så drog vi till dansgolvet/baren och där hade vi det as trevligt. Mycket dans blev det med älsklingen och dom andra! När klockan var typ 5 på morgonen så gick vi tillbaka ner i hytten och skulle sova.

På morgonen sen när vi vaknade så var vi helt jävla slut, eller iaf jag och det känns fortfarande i hela min kropp. Jag har verkligen ont i varenda liten kroppsdel, trust me! Jag Robin och Niklas skulle förska ta oss en återställare men det gick inte i asså hahaha. Men när vi hade ätit och vart i Taxfree'n och köpt godis för att ha med oss hem så gick vi till dansgolvet/baren och dar var det i princip lika mycket drag som kvällen innan. Och det var lite bättre musik än vad det var på kvällen men det gör ingenting, där satt vi iaf och lyssnade på musik och blev fest sugna igen men det var bara Matilda och Robin som drack en varsin cider. När dom hade druckit upp så gick vi och tog en fika samtidigt som vi lyssnade på människor som sjöng kareoke (stavning?) och det lät förjävligt hahaha!

Så jag hoppas ni är nöjda med uppdateringen, för jag själv är nöjd. Bilder kommer sen ifrån kryssningen :)

Peace out.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag vill se bilder!!!

2011-03-04 @ 19:29:30
URL: http://lrasjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0