You will always be min and I will always be yours

Du är det bästa som har hänt mig, att spendera varje sekund med dig fyller mig till tusen.
Jag älskar dig bara mer för varje dag som går, du är min ängel, min babe, min älskling och min kärlek!
Ingen kan ta dig ifrån mig och ingen kan ta mig ifrån dig. Utan dig skulle jag gå sönder helt för du ärmin andra halva min själsvän och min flickvän.
Jag längtar tills den dagen vi flyttar till en egen lägenhet, tills att få börja leva livet med dig fullt ut.
Du kommer alltid vara min och jag kommer alltid att vara din!

It's really good to hear your voice sayin my name it sounds so sweet.
Comin' from the lips of an angel, hearin' those words it make me weak!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad söt du är älsk ! jag älskar dig så otroligt mkt o de kommer alltid vara vi ! I LOVE YOU <3333

2011-01-22 @ 14:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0