Vanilla Coke

Hey you guys!

Idag blev det en liten sovmorgon för att jag orkade inte gå upp när klockan ringde och det gjorde inte älsklingen heller haha, vi har tyvärr vänt på vårat dygn nu efter jul så det är svårt att komma tillbaka till det gamla rutinerna.
Men när vi gick upp så gjorde vi oss i ordning och tog en promenad med hundarna till affären, vi handlade skinka för att vi var sugna på toast..Gott!!
Sen så när vi kom hem så åt vi och bara tog det lungt och älsklingen var snäll och lät mig få spela fifa ett tag, det tycker jag om :) När älsklingen hade duschat så hämtade hennes mamma oss och vi åkte till ica maxi för att hämta ut sofies paket ifrån nelly som hon har tjatat efter ett bra tag. Men vi hämtade inte bara ut paketet vi handlade lite också och det bästa vi handlade var Vanilla Coke, usch vad jag älskar den drickan asså!

Peace out, lillevän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0