Väldigt bra

Hey you guys!

Jag och Sofie kollade ju på The Social Network igår och den sätter jag i betyg 5/5, men jag kan säga till er alla som inte har sett den...Läs om filmen först för då är den mycket enklare att hänga med i. Jag hade läst om filmen lite granna och jag hängde med hela tiden, Sofie hade dock inte läst något alls så jag fick förklara lite då och då om vad som hände och varför i filmen. Men den filmen rekomenderar jag verkligen starkt!
Annars idag så kommer det inte hände så speciellt mycket, jag ska träffa Niklas senare och lämna hans gaddning som jag ritade klart igår till honom :) Sen den resterande biten av dagen kommer nog bara bli att softa hemma för det är något jag känner för idag asså, kommer nog hjälpa Sofie att fixa min ipod till henne så hon har något att lyssna på sen tror jag inte att det händer så mycket mer idag men det märks ju.

Peace out, lillevän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0