Nu har jag blivit fast för Maskinen igen

Ja ni ser ju hur rubriken är, Maskinen har fastnat i mig igen jag älskar verkligen deras låtar dom går inte att tröttna på!
Men om jag ska skriva om min dag så har jag inte gjort så mycket alls idag, tagit en promenad med älsklingen och hundarna och sen spelat DK på Wii som man blir så arg på faktiskt -.- Men sen har jag och älsklingen kollat på filmen Blood Diamond det är faktiskt en film som jag har missat totalt men fu fan vad bra den var!! Sen så har jag och älsklingen kollat på resor idag också, vi hade bestämt oss förut för att åka till Egypten men så blir det ju inte nu med tanke på allt skit som är där nu. Så vi tittade runt på andra resor och har nu bestämt oss vart vi ska åka och jag längtar as mycket, mer än så säger jag inte :)

Peace out, lillevän.

Oh vad jag längtar till sommaren asså!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0