Lista, cred till den som orkar läsa hela!

UNDER 2010
Har du gråtit? – Ja
Har du skrattat? – Haha ja många gånger
Har du sovit i tält? - Japp i sommras med lillebrorsan och en massa fler
Har du sovit under bar himmel? - Ehm..inte vad jag vet?
Har du varit på Gröna Lund? – Nej :(
Har du varit på Liseberg? – Nej :(
Har du varit på Kneipbyn? - Ursäkta?
Har du varit utomlands? - Nej
Har du varit i en annan stad? – Ja
Har du bott hemma? - Knappt, bor mer hos Sofie

UNDER 2010
Har en vän dött? – Ja
Har en vän sökt tröst hos dig? - Japp
Har du sökt tröst hos en vän? – Ja
Har du sovit över hos en vän? – Asså inte själv riktigt älsklingen har ju vart med när man inte har sovit hemma eller hos henne.
Har du varit kär i en vän? – Haha nej
Har du fått mer en fem nya vänner under året? – Ja

UNDER 2010
Har du pussat någon? – Ja
Har du varit tillsammans med någon? - Ja och är fof tillsammans med min älskling
Har du varit kär i någon? – Ja och är det fof
Har du sovit med någon av motsatt kön? - Ja

NÄR HAR DU SOM MEST..
Gråtit under 2010? – Ehm, asså det har vart både glädjetårar och ledsena tårar så jag vet inte riktigt
Skrattat under 2010? – Haha ja du mer än hälften av året har bara gått till skratt

DENNA MÅNAD..
Har du varit kär? - Ja och är det fof
Har du kysst någon? - Ja
Har du pussat någon? - Ja
Har du kramat någon? - Ja
Har du skrattat? – Ja haha
Har du gråtit? – Jupp
Har du varit glad? - Såklart
Har du varit ledsen? - Jupp

NÄR..
Grät du senast? – Vet inte riktigt
Skrattade du senast? – Idag
Duschade du senast? - Igår
Lyssnade du på musik senast? - Gör det just nu
Hade du kul senast? – Idag :)

VEM..
Kysstes du senast med? - Min älskade flickvän
Kramade du senast? – Samma som det står på förra frågan
Pratade du i telefon med senast? - Mamma
Fick du sms av senast? - Nicki

ÖVRIGT, VAD/HUR/NÄR/VEM..
Hade du tråkigt senast? - Det kommer jag inte ihåg för det var allt för längesen jag hade tråkigt
Kommer du ifrån? - Södertälje, Sverige
Heter? - Alex
Hur gammal är du? - 19
När fyller du år? – 13 Maj
Tycker du om någon just nu? – Ja självklart!
Jag samlar på? - samlar inte på något spec, pengar kanske.
Gröna eller röda äpplen? – Röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen? - Det beror på sitsen liksom, älsklingen, amy, niklas, nicki
Vilken tid gick du upp idag? – Runt tolv tror jag
Har du sovit i din egna säng inatt? - Nej eller asså jag bor ju som sagt hos älsklingen så det har ju blivit min säng hos henne haha
Har du sovit ensam inatt? – Nej sover inte ensam längre
Har du strumpor på dig nu? – Ja ett par svarta :P
Hur svarar du i telefon? - "Aa Hallå"
Vad ska du göra imorgon? – Tar dagen som den kommer bara
Var vill du bo när du blir stor? – Det är något som jag tar när jag väl flyttar, men helst i en villa

Vad vill du bli när du blir stor? – Jag vill jobba med ungdomar och fortsätta skriva böcker
Är det okej att gråta? - Ja det är klart
Vilken årstid tycker du bäst om? – Våren och Sommaren
Skulle du göra om du vann en miljon? – Haha det har man dagdrömt om många gånger, nej men jag skulle lägga undan pengar och sen ta mitt körkort och sist men inte minst bjuda med min familj och älsklingens familj utomlands.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - Asså, pass.
Har du piercing? – Nej bara töjning
Har du tatuering? – Japp, 7 stycken.
Vill du gifta dig? – Ja annars hade jag aldrig friat till min flickvän.
Vill du ha barn? – Ja faktiskt, jag och älsklingen har redan bestämt namn :)
Solar du ofta? – Nja inte lika mycket som förut men det ska jag se till att ändra på.
Är du bra på att laga mat? – Ja faktiskt haha
Gillar du att dansa? - dam dam dam daaaaaaam.. Ja
Hur vig är du? – Haha inte alls
Vilken är din favoritglass? – Har ingen speciell favorit glass
Tror du på ett liv efter döden? – Ja det gör jag
Är du morgon eller kvällsmänniska? – Kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du? - Blåa
Vilka hårfärger har du haft? - Brunt
Är du beroende av något ? – Ja, red bull och snus
Senaste låten du hörde? – Papa Roach - Scars
Brukar du bädda sängen? – Ibland
Har du kysst någon under den senaste månaden? - Ja min älskling
Vad var det senaste du sa? - "vad har jag för hårfärg?" haha
Saknar du någon nu? – Inte vad jag kommer på


Kommentarer
Postat av: nickita

Är jag nicki, eller e de nån annan ?? <3

2011-01-08 @ 21:49:56
URL: http://nickitaandersson.blogg.se/
Postat av: nickita

haha okok :D <3

2011-01-09 @ 16:51:43
URL: http://nickitaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0