Jag vill verkligen flytta hemifrån nu!

Ingen bra uppdatering på dom senaste dagarna så nu tänkte jag uppdatera er lite :)
Det är så att jag längtar så för jävla mycket fram tills att jag och älsklingen ska flytta hemifrån, vi sitter och kollar på lägenheter. Sen har vi också fått en massa saker som vi ska ha när vi flyttar hemifrån och jag kan ju säga er att just nu har vi allt som behövs för att fylla ett kök haha! Men jag längtar så grymt mycket till att få starta ett liv med Sofie och stå på mina egna och bara få leva mitt liv med Sofie.
Vi pratar om den varje dag och våran lägntan den blir bara större men det är kul det :)
Hade jag kunnat så hade jag flyttat nu på en gång haha.
Nej men nog pratat om det för nu ska jag sitta och kolla på tv med älsklingen.

Peace out, lillevän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0