Hos Niklas :D

Hey you guys!

Läget lungt med er? Med mig är det bara bra, sitter hos Niklas nu och har vart här i typ 6 timmar vilket är nice :) Kommer nog vara här ett par timmar till för att Sofie är på någon tjejmiddag eller något liknande, så jag och Niklas ska plocka upp henne sen och två till för att åka till tälje och lämna av dom plus mig själv haha.
Idag fyller min kära lillebror 16 år så ett stort grattis till honom blir det :D ♥ Imorgon ska vi fira honom hos oss så då blir det kakor och en massa skoj tror jag, men sen imorgon så fyller min kusin 20 år så det blir ringa till henne och gratta henne på sin stora dag. Jag skriver det här för att också komma ihåg att jag ska göra det! Ska kanske bada jacuzzi (stavning) sen också vilket kanske kommer bli sweet :) Men nu ska jag äta kladdkaka och fortsätta vara social med Niklas!

Peace out, lillevän.


Bjuder på en gammal bild också :P

Kommentarer
Postat av: Carro

ni är så tråkiga :(

2011-01-15 @ 23:27:15
Postat av: dajana

så jäkla söt ! :D

2011-01-16 @ 16:18:06
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0