Filmen

Hey you guys!

Igår kollade ju jag och Sofie på Piranha, det är en skräck/komedi film! Den var helt okej men inte någon film som man dirket blir jätte facinerad över att se liksom, så om det inte finns någon annan film att kolla på så kan man se den. Det fanns en del scener i den som var riktigt bra gjorda och vissa scener som man bara tänkte "men vaah?" så ni avgör faktiskt själva om ni vill se den.

Idag så gick jag upp jätte tidigt för att jag skulle på ett möte halv tio, det mötet gick faktiskt jätte bra och det är jag tacksam över :) Nu så är jag hemma hos mamma och dricker lite kaffe och snart blir det att gå hem till älsklingen ♥

Peace out, lillevän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0