Dålig uppdatering jag vet, men det finns faktiskt en bra förklaring för det!

Hey you guys!

Jag är inte den bästa på att uppdatera, men jag ska försöka ändra på det och börja blogga mer. Men nu har jag faktiskt en väldigt bra anledning till det också, det är för att den 4 Januari 2011 kommer vara ett datum jag kommer ha inristat i mitt hjärta. Det är för att då friade jag till min flickvän och hon sa ja, så nu är ringarna på fingret. Jag älskar henne så jävla mycket och vet att det är bara henne jag vill vara med INGEN annan, hon gör mina dagar och ingen dag är sig lik någon annan, hon får mig att le och hon är mitt allt! Jag kommer lägga upp bild sen för jag har ingen just nu men nu har ni något att läsa och det är en bra anledning som jag har faktiskt.

Peace out, lillevän.

Kommentarer
Postat av: dajana

FYFAN VAD JAG ÄR GLAAAAD FÖR DIN SKULL MIN ÄLSKADE VÄN! <3

2011-01-06 @ 15:24:35
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0