Blir så trött

Hey you guys!

Usch vad trött jag blir på vädret asså, när man öppnar ögonen på morgonen och kollar ut så ser man hur det bara öser ner snö.. *SUCK*
Älsklingen var segast på att gå upp idag så jag gick upp före henne och gjorde i ordning frukost åt oss och gav henne frukost på sängen, ibland kan jag allt vara söt. Sen när vi båda hade vaknat till liv och bara tagit det lungt så gick vi ut med dogsen i det hemska vädret! Sen när vi väl hade gjort det så skulle jag ner till AF och Sofie hem till Elin, jag trodde jag skulle på möte idag eftersom att sist jag var där hade dom sagt att det var möte idag..Men icke sa nicke det var det ju då självklart inte så å har man gått i det där förbannade jävla vädret för ingenting. Aja mycket klagande på vädret märker jag haha.
Om ungefär två timmar ska jag och Sofie hem till min moster för att fira min kusin som fyller år idag, grattis till honom på 9 års dagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0