2011-01-17

Hey you guys!

Idag så har jag suttit med telefonen mot örat från klockan halv 9 till typ 11 för att prata med en som jobbar på Proffice, fick dock ej tag i den personen så jag fick mejla istället så nu hoppas jag på att jag kan få ett svar så snart som möjligt!
Senare under dagen så bestämde jag och älsklingen att vi skulle poppa popcorn för att ha lite till Beck som vi då kollade på. Vi hade tänkt att bara göra lite popcorn men det blev fan en hel del asså haha och för att göra popcornen extra goda har man cheddarpulver (en popcorn krydda) :D
Men nu så ska vi storstäda för det behövs verkligen, så jag bloggar förmodligen igen senare.

Peace out, lillevän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0