20 Januari 2011

Hey you guys!

Vet ni? Att jag är så sjukt jävla trött, jag fattar inte vad det är asså! Jag tror att jag har kommit in i en period där jag är trött hela tiden oavsett hur mycket eller hur lite jag sover, det är jobbigt.
Försökte vila under dagen men det gick inte så bra dels för stt Sofie tog upp hela sängen och för att jag hade skit ont i ryggen. Just nu så sitter jag och sofie och kollar på Sexlingar i familjen på tv4 plus, det är rätt intressant för jag förstår inte hur man orkar med 6 ungar på en och samma gång men sen handlar det väl nog inte om ork utan ett måste liksom :)

Peace out, lillevän.


BARA FÖR ATT JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0