Vad ska man säga? Jo äntligen vår!

Idag så har det vart en riktigt skön dag faktiskt. Dagen började med att min kära älskling väckte mig vid elva (yees jag fick sova ut idag!) sen så klockan kvart över 1 så gick jag hem till mamma och hämtade mina träningskläder och sen blev det vidare ner till WorldClass där jag tränade i nästan 2 timmar. Det kändes riktigt bra att träna, fick lite hjälp av mamma också så att jag inte gav upp så lätt. Men jag kan ju säga att det har börjat synas resultat på kroppen iaf :D (Y)
Efter träningen så blev det hem till mamma där jag då åt middag tillsammans med hela familjen, efter maten så mötte jag älsklingen och vi bestämde oss för att ta en promenad och tog då emd oss hundarna. Och den promenaden var i 2 timmar haha, vi var ute med min mamma, pappa och lillebror det var verkligen jätte mysigt. Sen syns det att man har vart ute i solen för jag har blivit lite rosig om kinderna, oh vad jag ÄLSKAR våren!!!

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0