Long time no see

Det var ju skit längesen jag bloggade jag vet, men det är ju så att jobbet hindrar det en del faktiskt. För att på kvällarna efter jobbet så vill jag bara gosa ner mig i sängen med älsklingen och ta det lungt.
Jag trivs verkligen så sjukt bra på jobbet, kan inte förklara fullt ut hut jag känner faktiskt :) Nu har jag vart där i 1 ½ vecka och just nu ska jag vra där fram till sista maj men det finns goda chanser att jag får vara kvar under sommaren.

Hur jag mår? Jo tack, jag mår bra lite ovant att gå upp så jävla tidigt på morgonen bara haha. Hur mår ni, sorry som inte har bloggat på länge asså!!

Idag fick jag och älsklingen tillbaka våra ringar som vi lämnade in för nästan tre veckor sen för att förminska dom, de butiken sa till oss var att det skulle ta en och en halv vecka men fuck no att det gjorde utan nästan tre så jag har vart lite irriterad och orolig för jag ville inte att något skulle hända ringarna eftersom att jag och älsklingen har fått ärva dom utav mamma. Men idag fick vi dom och dom blev helt perfekta! :D

Just nu har jag inte så mycket mer att säga mer än att jag ska försöka bli bättre på att blogga (igen).

Puss och kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0