Vad händer?

Hey you guys!

Hur mår ni? Själv mår jag bara bra är dock lite trött men som sagt annars mår jag bra. Idag så har jag inte gjort då mycket, lagade mat här tidigare idag till mig, Sofie, Carro och Emma ibland så kan man ju vara duktig haha. Efter det så har jag och Sofie kollat runt lite på datan, sen så gick vi in på busring.se och vi fick oss ett gott skratt för att vi ringde till min mamma men det hela som gjorde det så jävla kul var att det var min pappa som svarade på telefonen. Tänker dock inte lägga upp klippet här än men det kanske kommer senare vi får se.
Ikväll blir det kolla på EMA på MTV vilket jag tycker att ni också ska kolla på, för att det är kul att se vilka artister som får vilka priser och så sen är det ju också musik :D
Nu här under senaste tid så har jag och Sofie kollat bloggar som t.ex gossip.se och det enda som jag kan säga om det är bara skandal från många olika håll tycker att vissa bloggare är helt störda bara!
Skriver nog senare igen.

Peace out, lillevän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0