Trött men glad

Hey you guys!

Idag har jag nästan vart på stan hela dagen med älsklingen, vi kollade runt en massa där och sen köpte hon lite saker. Efter att vi gått på stan ett bra tag så kollade jag på klockan oh då var den redan 3 vilket betydde att jag skulle dra och hämta min lillebror ifrån fritids, men som tur är har han tid fram till halv 5 så jag behövde inte stressa men resten av veckan kommer det bli att jag hämtar honom klockan 3 så slipper han vara där så länge. Nu är jag hemma iaf och ska börja med maten om en liten stund, det blir spagetti och köttfärssås (mums!!) Senare så ska jag möta upp älsklingen för att hon ska till Elin (hennes bästa kompis) och gratta henne som fyller år idag. Grattis på dig Elin!
Och ikväll så blir det bara ta det lungt faktiskt, jag kommer nog lägga upp 2 inlägg till sen eftersom att jag ändå bara sitter här satt :)

Peace out, lillevän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0