Trött, bakfull och första advent

Hey you guys!

Det blev inget musik tips när jag hade lovat det för jag hade inte så mycket tillgänlighet till datan men det fixar sig. Igår så var jag på krogen med Niklas vilket var så jävla kul, en lätt värd kväll med mycket prat och skratt. Det blev en del dricka det blev det men båda var vid medvetandet och det här får vi ta och göra om snart igen! Idag däremot mår man inte lika bra är trött och bakfull, det är typ nu jag har börjat bli pigg resten av dagen har jag bara vart helt död verkligen.
Sen har jag också köpt alla julklappar som ska köpas så nu behöver jag inte oroa mig för det längre, har också köpt en halvårs present till älsklingen för att imorgon så firar vi 6 månader tillsammans ♥
Nu så ska jag bara fortsätta att ta det lungt känner att det kommer bli en tidig kväll ikväll!

Peace out, lillevän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0