Tävlings inriktad eller vad?

Nu är det såhär att jag och Sofie kollar på Robinsson, vi håller på olika lag. Jag lag kalis och Sofie lag buwanga och det lag jag håller på vann nu en tävling och under tävlingen så blev hon så arg på att lag kalis håller på att vinna, så hon skriker och slår i kuddarna sen så säger hon att hon blir arg på mig för att jag håller på det andra laget. Men jag bara skrattar åt henne för att hon är inte bara tävlings inriktad på ett TV program utan TV spel också..Haha ibland är hon allt för rolig asså haha.

Peace out, lillevän.

Kommentarer
Postat av: Sofie

hahahaha nää men va säger du för något älsklig, så skulle jag aldrig göra (A) <33

2010-11-15 @ 17:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0