Staden

Hey you guys!

Om en stund så ska jag och älsklingen ta en vandring ner till staden för att kolla på lite fler julklappar, sen så ska jag också fixa en sak so blir min och älsklingens julklapp fast den kommer senare och jag berättar här för er sen vad det är. Vaknade faktiskt i god tid i dag vi gick upp klockan 9 och det första vi gjorde var att kolla ut genom fönstret och såg hur mycket snö det har kommit.
Vi gick upp och fick sällskap av hennes mamma som satt och drack kaffe med oss (mig) efter det så gick jag och älsklingen ut med hundarna i nästan en timmes tid så jag tycker vi har börjat skärpa oss med att sova bort hela dagarna och inte göra något, vi har också städat rummet så nu är det fin fint här :)
Jag bloggar sen igen!

Peace out, lillevän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0