Snögubbe

Hey you guys!

Det här blir dagens sista inlägg.
Jag och älsklingen kom precis in för att för ungefär en timma sen så fick jag ett ryck och frågade om vi skulle gå ut och bygge en snögubbe. Först trodde hon att jag skämtade men jag var seriös haha, så ut gick vi och vi gjorde faktiskt en snögubbe plus att vi hade snöbolls krig. Det var faktiskt mysigt att vara ute med henne och det blev mycket skratt ifrån båda hållen, nu sitter vi och dricker varm choklad det är typ det godaste att dricka efter att man har vart ute i snön..Tycker jag iaf!
Här är våran sjuuukt fina snögubbe :D

Peace out, lillevän.

Kommentarer
Postat av: Malin B

Finaste snögubbe ju! :)

2010-11-10 @ 20:05:35
URL: http://fotolicious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0