Snö, snö och ännu mer snö

Hey you guys!

Blir så trött på mig själv över att jag inte är så duktig på att uppdatera längre, men jag ska skärpa mig och nu menar jag det verkligen.
Igår så blev det upp tidigt för att älsklingen skulle gå till doktorn, så ut i blåsten och snön gick vi. Det tog oss runt 20 minuter att gå dit och vi trodde att det skulle vara fullt med folk för det brukar det oftast vara men nej då just den dagen så var det typ inga och besöket gick på 2 minuter efter det så var det bara att gå hem igen och det kändes lite meningslöst. Men när vi kom hem så åt vi frukost och sen gick vi ut med dogsen, på kvällen sen så kollade jag på fotboll med Kim medans Sofie och hennes syster kollade på Desperate Housewives vilket jag och Kim inte alls är intresserade av.
Och idag så blev det också en tidig morgon men inte för att vi skulle iväg utan för att jag blev väckt utav en skällande hund, så jag gick upp för att se vad han skällde på. Sen tog jag med båda hundarna in till rummet och satte dom i sängen så att dom fick väcka Sofie haha *devil* Sen resternade av dagen har bara bestått av SKRATT med Sofie och Carro, fråga mig inte vad vi har skrattat åt för det har verkligen vart åt allt och ingenting så tummen upp för den här dagen (Y)

Peace out, lillevän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0