Skattjakt!

Hey you guys!

Kom hem till älsklingen för ett tag sen, var ju på barnkalas innan vilket var trevligt alltid nytt gossip bland dom vuxna haha ibland behöver man uppdateras :)
Men nu är jag som sagt här hos älsklingen och det första jag fick göra när jag kom hit var att börja leta efter lappar för att Sofie och hennes syster hade kommit på någon fix idé eller vad man nu ska kalla det för. Och när jag kom hit och in hennes rum så kunde inte någon av dom hålla sig för skratt utan båda brast helt och hållet, jag blev först jävligt nervös och undrade vad dom hade dittat på och jag fick börja leta lappar där det stod en massa på som t.e.x "Ute ur tiden..Värdefullt i framtiden.." och "Något du tycker om. Något som går att klämma på." Ja det var två av ledtrådarna jag fick för det handlade om att jag tillslut skulle hitta något och det var ju itne särskillt lätta ledtrådar heller men när jag väl hittade det jag skulle så var det en kexchoklad som det fanns en lapp på och på den stog det "Vill du dela den här med Sofie?" Så jag fick som sagt gå på en skattjakt, men kul var det iaf haha.

Peace out, lillevän.


Kommentarer
Postat av: SOFIE

HAHAHAHA ROLIGAST :D <333

2010-11-11 @ 16:00:55
Postat av: Karlsson

svar till sofie: HAHA jag var fan rädd i början av jakten asså!<33

2010-11-11 @ 19:36:10
URL: http://alexlkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0