Nitendo DS

Hey you guys!

Jag kommer lägga upp musik tips här i veckan åt er, men ni får gärna ge mig lite tips också om ni har det.
Nu här ikväll så har jag, Carro, Kim och Älsklingen bakat dom fucking sötaste godisarna som finns och nu menar jag inte att dom är gulliga utan fruktansvärt söta fulla med socker så om man äter en så har man en socker kick i flera timmar!!! Strax så ska jag och älskligen lägga oss i sängen o nörda nintendo DS mario cart som vanligt. Imorgon ska jag göra en sak som kommer bli awsome här om ett tag vilket jag kommer berätta för er om lite mer en en månad och jag vet att ni står ut hehe.
Och idag är det även inge mindre än exat en månad kvar till julafton!!

Peace out, Lillevän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0