Klaaar!!

Hey you guys!

Idag gick jag upp riktigt tidigt för att gå hem och vara barnvakt och när jag vaknade så vaknade jag med värsta förkylningen det är inte längesen jag hade en förkylning så mitt imounförsvar kanske inte är det bästa.
När jag kom hem så åt jag frukost och försökte vakna till liv, när jag väl hade gjort det så fortsätta jag med bilen gjord av teknik lego, har suttit och byggt nu sen klockan 11 och nu är jag äntligen klar med den. Fick lite hjälp av brorsan som letade fram delar som behövdes också :) Under tiden som jag byggde bilen så har jag lyssnat på en massa musik och sen har jag knarkat Seek Bromance låten som jag la upp igår ifrån youtube, jag lyckades ladda hem låten igår så jag har den på telefonen nu saknas det bara att den kommer upp på spotify.
Ikväll så ska jag träffa Martin vi ska dra och dricka öl och bara softa för det var typ ett år sen som jag träffade honom så det kommer bli nice och vi får se hur det går imorgon när jag ska spela in låten med förkylningen jag hoppas att det kommer gå bra iaf.
Lägger in musik tips senare :)

Peace out, lillevän.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0