I'm Back!

Hey you guys!

I'm back, nu tycker jag att det räcker med blogg pausen för att den har vart för länge. På 4 dagar så kändes det tomt att inte blogga och på 4 dagar så har det hänt en hel del faktiskt. Idag så kommer jag ge er musik tips och uppdatera en hel del eftersom att jag har vart borta.

Jag kan ju börja med att säga att en hel del saker är på G nu och det är bara bra saker som det handlar om och i februari så smäller det ;) Just nu tänker jag inte säga vad det handlar om men det kommer upp här sen, här för ett par dagar sen så spelade jag och två kompisar in en låt och det är första låten av många tror jag. Och igår så klippte jag mig, det var Sofie's syster som klippte mig och jag är verkligen svin nöjd. Jag har också tagit upp facebook igen fast öppnade ett helt nytt konto så nu kommer det bara vara vänner som jag känner inge fler liksom.
Sen så kan jag ju lägga till att det är en och en halv månad kvar tills det händer något alldeles speciellt som jag inte heller riktigt lägger upp än, så som sagt det är en hel del som är på G lite små hemligheter om man säger så haha.
Hoppas ni är lika glada som mig att jag är tillbaka här igen och jag lovar att jag kommer uppdatera mycket nu och som sagt musik tips ger jag er här senare idag!

Peace out, lillevän.


Här är en helt ny bild på mig och som sagt ni ser att jag är ny klippt :D

Kommentarer
Postat av: mikaela

åååh snygging!

kan inte vi träffas nästa vecka någonting?? <3

2010-11-19 @ 15:58:16
Postat av: Karlsson

svar till mikaela: Tack vännen! Jo det borde vi kunna ordna :)<3

2010-11-19 @ 19:02:50
URL: http://alexlkarlsson.blogg.se/
Postat av: nickita

Hahah yees lillen är tillbaka :D <3

2010-11-20 @ 23:08:31
URL: http://nickitaandersson.blogg.se/
Postat av: dajana

men vilken söting!

2010-11-29 @ 06:39:35
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0