Hej....Då....Re....!

Hey you guys!

Idag blev ja väckt klockan kvart i tio av Sofie men jag gick inte upp då för att jag var för trött för att gå upp, så jag sov fram till halv elva istället men både jag och Sofie låg kvar i sängen till typ tio i elva sen gick vi upp. Och dirket då så gick vi ut med dogsen, sen när vi kom in så åt vi frukost och jag kan ju lova er att jag har världens klantigaste flickvän för att hennes syster hade använt spisen och plattaan var fortfarande varm ja då lägger Sofie brödpåsen där på och hela plasten smälter över plattan...bra jobbat hörru! Och nu så sitter vi bara och kollar på SAW för att vi kollade inte på alla filmer igår men kommer nog att göra det idag, jag är rätt stolt över att jag har lyckats få Sofie att kolla på hela filmerna eftersom att hon inte tycker om skräckfilmer (Y)
Men nu ska vi fortsätta kolla på film, vi får se om jag bloggar mer idag.

Peace out, lillevän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0