Halv klippt !

Hey you guys!

Ingen bra uppdatering på senaste jag vet och jag ska skärpa mig.
Rubriken haha ja den ja, nu är det så att jag litade på min flickvän efter att hon har sagt att hon kan klippa hår, men det visade sig sen när hon började att hon bara har klippt sig själv -.- Så nu väntar vi på att hennes syster ska komma hem och fixa till mitt hår som bara är halv klippt och snett, så mössa på nu fram tills att hon kommer hem! Så jag kommer inte låta någon klippa mitt hår som inte kan här framöver, så killar kommer eran flickvän och säger att hon kan lyssna inte på det då, bara om hon verkligen kan annars inte!!
Om man bortser ifrån det så är väl läget lungt, sitter hos Sofie nu och bara tar det lungt. Har inga låtar att tipsa om just nu men det kommer i promise. Sen en tanke som jag har som har vart på ett inlägg för rätt längesen är väl att pierca tungan för det är en piercing som jag verkligen vill ha så vi får se när jag tar den.

Peace out, lillevän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0