Godmorgon

Hey you guys!

Vaken tidigt idag med vilket är lite chockerande eftersom att jag brukar sova iaf minst en timma till, vaknade klockan nio för att Sofie väckte mig. Men vi är vakna tidigt idag pga en sak och det är att jag ska göra henne sällskap till läkaren för hon vill inte gå själv och då är det klart att jag ställer upp och följer med.
Sitter just nu och lyssna på musik och väntar på att hon ska bli klar i duschen så att vi kan äta frukost tillsammans, jag kommer blogga mer idag det kan jag lova för att jag håller på och skrvier ett inlägg som kommer vara i den nya kategorin och sen så har jag mer musiktips att ge idag som jag hoppas att ni kommer gilla hehe.

Peace out, lillevän.


Kommentarer
Postat av: dajana

Sluta va så söt! ;o

2010-11-05 @ 13:17:29
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0