From you from me

Hey you guys!

Idag så har det nästan vart en hel dag på stan.
Eller rättaresagt dagen började med att jag fick ett sjuhelvetes jävla damp utbrott på att mina pengar inte hade kommit för att det var strul med datorerna tydligen, ibland blir man för arg asså. Men tillslut lugnade jag ner mig och sansade mig helt och hållet för att få upp humöret igen, allt löste sig och jag blev glad igen. Efter det så åt jag och älsklingen frukost och pratade, sen gick vi ut med hundarna i snövädret. Jag må säga att jag gillar snön lite trots allt för nu börjar man få den där julkänslan i kroppen heh :)
Sen vid tolv så gick Sofie och mötte sina kompisar och jag gick hem för att vänta på att Martin skulle sluta skolan, när han väl hade gjort det så gick vi ner på stan och tog en fika plus att vi pratade om en hel del viktiga saker som vi båda två vet om kommer bli a w e s o m e när det är klart! Efter att vi hade pratat och så gick jag och köpte julklapp till älsklingen och lillebrorsan och en halvårs present till älsklingen. För vet ni vad att på måndag firar vi ett halv år! :)
När allt det var fixat så mötte jag upp henne och vi gick hem till mig en stund, nu sitter vi hos henne och har kollat på robinsson tillsammans och spelat lite spel (jag vet att vi är lite nördar haha!!). Jag skulle ha träffat Erika idag men så blev det inte men vi ska planera in en annan dag istället.
Imorgon så kommer jag troligtvis lägga upp musik tips bara så ni vet.

Peace out, lillevän.


bara för att vi är snyggast!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0