Duktig eller vad?

Hey you guys!

Idag kan man ju säga att jag har vart riktigt duktig, vet ni varför? Jo för att jag gick upp 8 i morse för att gå hem och hämta lite papper och ringa min kiropraktor, sen gick jag hem till Sofie igen och åt frukost med henne. Efter det så åkte jag ner på stan och lämnade in CV'n på en massa olika affärer och nu hoppas jag att jag kan få napp någonstans, ska söka nästa vecka också och några fler jobb denna vecka för som jag sa igår jag börjar bli riktigt trött på att bara sitta hemma! Efter att jag hade vart på stan så åkte jag hem till Sofie igen och nu är vi här hemma och fixar en massa saker :)
Ska troligtvis göra den nya kategorin idag och sen så kommer jag tipsa om musik, som sagt har ni några låtar att tipsa mig om så gör det gärna då. För musik får man aldrig nog av.

Peace out, lillevän.


Kommentarer
Postat av: dajana

asså seriöst, du är fan en av de sötaste jag sett ! ;o

2010-11-05 @ 13:17:59
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0