Den här dagen var bäst!

Hey you guys!

Är glad över att det har börjat komma in mycket kommentarer igen :D
Men som rubriken säger "den här dagen var bäst" och så är det men varför det tänker jag faktiskt inte nämna här för det är för privat för det. Var i Sthlm med babe idag också vi åt på BK tillsammans och så, sen när vi åkte in till Södertälje igen så var det raka vägen hem för att jag är ju som sagt barnvakt och idag ställde jag upp extra mycket för ingen av mina föräldrar kunde ta ut VAB idag så då ställde jag upp och var hemma med lillebrorsan. Vi byggde tekniklego tillsammans vilket har tagit 5 timmar och vi har inte ens kommit halvvägs så imorgon kommer vi fortsätta med den :)
Låten som jag la upp här innan detta inlägg rekomenderar jag starkt den är så JÄVLA bra!!! Man blir något fest sugen på den men det är också en låt som är skön att bara lyssna på när man är hemma, den har dock inte kommit upp på Spotify en men det kommer väl säkert snart. Musik tips kommer jag lägga ut imorgon igen bara så ni vet ;)

Peace out, lillevän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0