Dagen i sig

Hey you guys!

Först och främst cred till dom som kollade på hela klippet som jag la upp nyss, det vidrigaste som jag sett i mitt liv verkligen!!!!!
Men annars så dagen i sig har vart helt chill, åkte ner på stan vid kvart över tio i morse för att älsklingen skulle på möte och jag fixa lite papper på AF. Men mitt gick så snabbt så att jag gick bara runt på stan själv ett tag för att Sofies möte är en timma. Men efter ett tag så mötte jag Amy som också fyller år idag, GRATTIS VÄNNEN!<3
Sen efter allt det där så gick vi hem till mig eftersom att jag är barnvakt hela den här veckan och lillebrorsan är sjuk så vi har vart med honom idag, sen kom mamma hem så vi umgicks med henne också. Vi blev bjudna på middag och så med, den här dagen har vart jätte mysig verkligen.
Men nu så ska jag och älsklingen kolla på 24 timmar så det blir nog inte så mycket mer inlägg idag.

Peace out, lillevän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0