Barnvakt hela veckan

Hey you guys!

Det är inte så kul att vakna upp och sen se ut genom fönstret att det är en massa snö som kommer ner liksom, om snö ska komma då får det stanna men det verkar inte som om att det gör de nu. Igår som sagt var jag ju barnvakt vilket jag kommer vara här hela veckan och när jag hade lagt lillebrorsan i sängen så kom mamma hem och vi satt och pratade om allt och ingenting sen blev det en hel del skratt också. Mamma skulle koka pasta för att ha med sig i matlådan idag men hon glömde helt och hållet bort tiden och makaronerna kokade i 31 minuter och jag kan lova er att det såg inte så frästande ut och luktade inte så gott heller men jag skrattade en hel del åt mamma haha.
Ungefär vid 3 halv 4 tiden så ska jag hämta lillebrorsan ifrån skolan och då kommer vi spela Wii för jag lovade honom det igår, sen så ska vi till hans kompis som fyller år och gratta honom. Men nu så ska jag bara vara med älsklingen och ta det lungt.

Peace out, lillevän.


Mammas makaroner, usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0