400 inlägg

Hey you guys!

Med det här inlägget så kan jag börja med att skriva att det är mitt fyranhundrade inlägg vilket jag tycker är rätt nice jobbat av mig trots blogg pausen.
Älsklingen har typ blivit frisk vilket är toppen, för då behöver vi inte sitta och göra ingenting nu har hon mer ork vilket betyder att vi gör lite mer om dagarna men som sagt helt frisk är hon inte än. Just nu så sitter jag och väntar på att mina pengar ska komma in på mitt konto för att jag måste börja handla julklappar och så ju, visst att vi bara är i november månad men det är inte långt kvar till jul och jag hatar när det blir stressigt att handla julklappar.
Den här veckan ska jag träffa Martin, Erika och Mikaela fast inte alla på en och samma dag men så är det som det ser ut nu iaf sen får man se vad som hände resterande av veckan också.

Peace out, lillevän.


Kommentarer
Postat av: amy

ååååååååååh :(:(:(:( helvete.. <3

2010-11-22 @ 21:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0