30/11-10

Hey you guys!

Idag så har jag inte gjort så mycket faktiskt, börjat bli sjuk så orkar inte med så speciellt mycket. Gick hem vid halv tio imorse för att älsklingen skulle på en arbetsintervju, stolt över henne! När hon var klar så mötte jag upp henne och vi gick tillsammans hem till henne. När vi kom hem så kollade vi på film eller rättareasgt jag kollade på film och hon sov, ibland är det ju riktigt kul att kolla på film tillsammans men jag älskar henne ändå. Nu på kvällen så lagade vi mat tillsammans och det blev en massa gott :)
Igår var det som sagt våran halvårs dag och jag köpte en halvårs present till henne och det var ett armband från "Pearls for girls", hon fick välja ut det själv men då blev hon mest nöjd också hehe. Jag fick också present av henne och jag fick också "välja". Jag valde två t-shirtar men hon valde tryck och färg, är jätte glad över dom eftersom att jag älskar t-shirts och älskar henne.

Anledningen till att jag inte har hunnit blogga så mycket är för att det är en hel del på gång nu så jag måste lägga den mesta tiden där tyvärr, men jag ska försöka bli bättre på att blogga. Jag kommer ge er musik tips här direkt efter detta blogg inlägg.

Peace out så länge.

Kommentarer
Postat av: SOFIE

TAAAAAAAAAACK ÄLSKLING DE VAR FINAST <33

2010-12-01 @ 16:32:55
Postat av: Karlsson

Svar till Sofie: Det var så lite så älskling allt för dig<33

2010-12-01 @ 18:50:47
URL: http://alexlkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0