2010-11-03

Hey you guys!

Vet inte riktig om jag ska säga godmorgon för att det känns som om att klockan är för mycket för det, men för mig är det godmorgon vaknade för ungefär en timme sen. Idag har jag inte så många planer det kommer nog bara bli mer att ta det lungt hemma med älsklingen fast ikväll sen så ska jag, Sofie, Carro och Kim ha en SAW kväll vilket kommer bli nice för att jag älskar verkligen dom filmerna heh. Jag vill se nya SAW 3D för den verkar vara riktigt bra, ska kanske se den med mamma och pappa för att dom tycker om SAW filmerna lika mycket som mig.
Det jag nog ska spendera min tid med nu är att försöka fixa Sofies data för att hennes internet hittar inte hennes data, det har blivit något knas där så vi får väl se om jag lyckas fixa det.
Skriver nog senare igen :)

Peace out, lillevän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0